Εκτός από τα μηνύματα για τυχόν ενημερώσεις που πρέπει να ολοκληρωθούν, αρκετά συχνά ο υπολογιστής μπορεί να εμφανίσει μηνύματα προειδοποίησης με ένδειξη ότι πιθανόν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, ότι κάπου -συχνά αναφέρεται το που- υπάρχει ένα σφάλμα, το οποίο επηρεάζει τη λειτουργία του και συνεπώς απαιτείται η άμεση επιδιόρθωσή του.
Οι ενδείξεις για σφάλματα ή λάθη με τη συχνότερη εμφάνιση είναι οι εξής:
- Blue screen ή αλλιώς μπλέ οθόνη κατά την οποία ο σταθερός υπολογιστής ή το laptop “κολλάει” ή εκτελεί επανεκκίνηση
- Εμφάνιση συχνά μηνυμάτων που εμποδίζουν την λειτουργία του σταθερού υπολογιστή ή του laptop
- Απροειδοποίητες επανεκκινήσεις με αποτέλεσμα την απώλεια δεδομένων και εργασιών που δεν έχουν αποθηκευτεί στον σταθερό υπολογιστή ή το laptop μας
Απομακρυσμένος τεχνικός έλεγχος TechXperience
Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της TechXperience με την υπηρεσία απομακρυσμένης βοήθειας, αφού πραγματοποιήσουν εξ΄αποστάσεως τον απαιτούμενο έλεγχο, ώστε να επιβεβαιώσουν τη βλάβη και άλλα τεχνικά προβλήματα προχωρούν σε:
- Εντοπισμό σφαλμάτων
- Εντοπισμό, αποχαρακτηρισμό και διάγνωση της βλάβης (εάν είναι hardware ή software)*
- Προσπάθεια επιδιόρθωσης και επίλυσης σφαλμάτων
- Επαναφορά του υπολογιστή σας στην πρότερη κατάσταση ανάλογα με το πρόβλημα του λογισμικού
- Έλεγχο καλής λειτουργίας
*Στην περίπτωση που η βλάβη εντοπίζεται στο hardware, συστήνεται η μεταφορά του υπολογιστή στο χώρο μας για επισκευή.
TechΧperience, δίνουμε λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σου. Είμαστε δίπλα σου επαγγελματικά και υπεύθυνα.