Επιδιόρθωση μηνυμάτων λάθους και σφαλμάτων του λογισμικού

Εκτός από τα μηνύματα για τυχόν ενημερώσεις που πρέπει να ολοκληρωθούν, αρκετά συχνά ο υπολογιστής μπορεί να εμφανίσει μηνύματα προειδοποίησης με ένδειξη ότι πιθανόν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, ότι κάπου -συχνά αναφέρεται το που- υπάρχει ένα σφάλμα, το οποίο επηρεάζει τη λειτουργία του και συνεπώς απαιτείται η άμεση επιδιόρθωσή του.

Οι ενδείξεις για σφάλματα ή λάθη με τη συχνότερη εμφάνιση είναι οι εξής:

  • Blue screen ή αλλιώς μπλέ οθόνη κατά την οποία ο σταθερός υπολογιστής ή το laptop  “κολλάει” ή εκτελεί επανεκκίνηση
  • Εμφάνιση συχνά μηνυμάτων που εμποδίζουν την λειτουργία του σταθερού υπολογιστή ή του laptop
  • Απροειδοποίητες επανεκκινήσεις με αποτέλεσμα την απώλεια δεδομένων και εργασιών που δεν έχουν αποθηκευτεί στον σταθερό υπολογιστή ή το laptop μας

 

Απομακρυσμένος τεχνικός έλεγχος TechXperience

Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της TechXperience με την υπηρεσία απομακρυσμένης βοήθειας, αφού πραγματοποιήσουν εξ΄αποστάσεως τον απαιτούμενο έλεγχο, ώστε να επιβεβαιώσουν τη βλάβη και άλλα τεχνικά προβλήματα προχωρούν σε:

  • Εντοπισμό σφαλμάτων
  • Εντοπισμό, αποχαρακτηρισμό και διάγνωση της βλάβης (εάν είναι hardware ή software)*
  • Προσπάθεια επιδιόρθωσης και επίλυσης σφαλμάτων
  • Επαναφορά του υπολογιστή σας στην πρότερη κατάσταση ανάλογα με το πρόβλημα του λογισμικού
  • Έλεγχο καλής λειτουργίας

*Στην περίπτωση που η βλάβη εντοπίζεται στο hardware, συστήνεται η μεταφορά του υπολογιστή στο χώρο μας για επισκευή.

TechΧperience, δίνουμε λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σου. Είμαστε δίπλα σου επαγγελματικά και υπεύθυνα.

service_price

Κόστος επισκευής:

40

συν τυχόν κόστη software
service_time

Χρόνος επισκευής:

1 ώρα

Μπορείς να κλείσεις απομακρυσμένο ραντεβού και να λύσουμε το πρόβλημα χωρίς να μετακινηθείς

Έχετε πρόβλημα με τον υπολογιστή;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει τις επόμενες ώρες για να σας βοηθήσει με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία!

 Στην επόμενη 1 ώρα θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας για να συζητήσετε το πρόβλημα του υπολογιστή σας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος μας στην σελίδα επικοινωνίας ή για να επικοινωνήσετε εσείς άμεσα μαζί μας να καλέσετε στο 210 9310055