Αρχεία, παρουσιάσεις, έγγραφα, φωτογραφίες, βίντεο, πρόσκληση σε Zoom ή Microsoft Teams meeting κατά κύριο λόγο φιλοξενούνται και διακινούνται μέσω email. Και ενώ η ορθή λειτουργία και η άμεση πρόσβαση στα email μας θεωρείται δεδομένη, υπάρχουν φορές που σφάλματα στο λογαριασμό ή στην εφαρμογή διαχείρισης του προσωπικού ή εταιρικού email, έρχονται να μας θυμίσουν ότι όλα μπορούν να συμβούν.
Μερικά από τα προβλήματα που πιθανόν να συναντήσετε στην περίπτωση σφάλματος στο λογαριασμό ή στην εφαρμογή διαχείρισης του email σας είναι:
- Αδυναμία σύνδεσης στο προσωπικό ή εταιρικό προφίλ του λειτουργικού σας συστήματος
- Απώλεια σημαντικών δεδομένων και αρχείων
- Αδυναμία φόρτωσης προγραμμάτων που απαιτούν είσοδο με το email σας
- Ελλιπής ή αδύνατη ενημέρωση εισερχόμενης αλληλογραφίας από σημαντικές υπηρεσίες, όπως τράπεζες και άλλες υπηρεσίες
- Απώλεια άλλων υπηρεσιών, όπως κοινωνικής δικτύωσης που απαιτούν τον λογαριασμό του email για είσοδο ή ανάκτηση των κωδικών πρόσβασης
Απομακρυσμένος τεχνικός έλεγχος TechXperience
Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της TechXperience με την υπηρεσία απομακρυσμένης βοήθειας, εξ΄αποστάσεως σας παρέχουν την υπηρεσία της ρύθμισης και επιδιόρθωσης του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email), μέσα από μια σειρά εργασιών για κάθε τύπο email (Gmail, Υahoo, Οutlook).
- Έλεγχο βλάβης λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Ρυθμίσεις στην εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (αρχικές παραμετροποιήσεις)
- Προσαρμογή της εμφάνισης του Webmail
- Παροχή βοήθειας για την αποστολή ή λήψη μηνυμάτων και αρχείων
TechΧperience, δίνουμε λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σου. Είμαστε δίπλα σου επαγγελματικά και υπεύθυνα.