Επιδιόρθωση Driver υπολογιστή

Οι drivers, ή αλλιώς οδηγοί συσκευής είναι προγράμματα λογισμικού που πρέπει απαραίτητα να εγκατασταθούν στον υπολογιστή, για να λειτουργήσει οποιαδήποτε περιφερειακή συσκευή, όπως μικρόφωνο, ηχεία, κάμερα ή κάρτα γραφικών κ.ο.κ.. Ουσιαστικά, είναι οι «οδηγίες» του κατασκευαστή της συσκευής, οι οποίες εξηγούν στο λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή, πως να συνεργαστεί και να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη συσκευή.

Φαινομενικά, αν όλα τα κάνετε σωστά, δεν θα πρέπει να σας προβληματίσουν οι drivers. Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι φορές, που όλοι μας έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι με τεχνικές μικρο αναποδιές, οι οποίες είναι αρκετές για να διακόψουν την ομαλή ροή εργασίας μας. Αυτό μπορεί να συμβεί στην προσπάθειά μας να συνδέσουμε μια νέα συσκευή στον υπολογιστή, όπως π.χ. έναν εκτυπωτή ή όταν διενεργείται αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος του υπολογιστή κτλ., μετά το πέρας της οποίας, η συνδεδεμένη συσκευή δεν λειτουργεί κανονικά.

Μερικά από τα προβλήματα που πιθανόν να συναντήσετε στην περίπτωση που οι drivers του υπολογιστή σας χρειάζονται επιδιόρθωση είναι τα εξής:

  • Αδυναμία λειτουργίας της νέας συσκευής
  • Δυσλειτουργία της εγκατεστημένης συσκευής
  • «Πάγωμα» της λειτουργίας του σταθερού υπολογιστή ή laptop
  • Αδυναμία λειτουργίας της εγκατεστημένης συσκευής μετά από ενημέρωση λογισμικού του σταθερού υπολογιστή ή του laptop με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν οι εγκατεστημένες εφαρμογές

 

 

Απομακρυσμένος τεχνικός έλεγχος TechXperience

Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της Techxperience αφού πραγματοποιήσουν εξ ’αποστάσεως τον απαιτούμενο έλεγχο, ώστε να επιβεβαιώσουν την βλάβη και άλλα τυχόν τεχνικά προβλήματα προχωρούν σε:

  • Έλεγχο καλής λειτουργίας του υπολογιστή
  • Έλεγχο αν όλα τα εξαρτήματα αποδίδουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση
  • Εντοπισμό, αποχαρακτηρισμό και διάγνωση της βλάβης (εάν είναι hardware ή software)
  • Διερεύνηση της αιτίας της βλάβης, ώστε να αποτραπεί πιθανή επανεμφάνιση της
  • Προτεινόμενοι τρόποι αντιμετώπισης της βλάβης
  • Εφόσον είναι πρόβλημα των drivers, πραγματοποιείται άμεση επιδιόρθωση του προβλήματος ενώ εσείς είστε στο σπίτι ή στον χώρο εργασίας σας

 

TechΧperience, δίνουμε λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σου. Είμαστε δίπλα σου επαγγελματικά και υπεύθυνα.

<!–

Απομακρυσμένος τεχνικός έλεγχος TECHXPERIENCE

Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί της Techxperience εξ ’αποστάσεως έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν όποιο έλεγχο απαιτηθεί για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται με τους drivers και να προχωρήσουν σε:

  • Διάγνωση του προβλήματος, εάν είναι hardware ή software.
  • Να σας δοθούν προτεινόμενες λύσεις ανάλογα με το πρόβλημα.
  • Εφόσον είναι πρόβλημα των drivers, άμεση επιδιόρθωση του προβλήματος ενώ εσείς είστε στο σπίτι σας ή στον χώρο εργασίας σας.

 

TechΧperience, δίνουμε λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σου. Είμαστε δίπλα σου επαγγελματικά και υπεύθυνα.–>

service_price

Κόστος επισκευής:

40

service_time

Χρόνος επισκευής:

1 ώρα

Μπορείς να κλείσεις απομακρυσμένο ραντεβού και να λύσουμε το πρόβλημα χωρίς να μετακινηθείς

Έχετε πρόβλημα με τον υπολογιστή;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει τις επόμενες ώρες για να σας βοηθήσει με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία!

 Στην επόμενη 1 ώρα θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας για να συζητήσετε το πρόβλημα του υπολογιστή σας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος μας στην σελίδα επικοινωνίας ή για να επικοινωνήσετε εσείς άμεσα μαζί μας να καλέσετε στο 210 9310055