Πολιτική Επιστροφών – Υπαναχώρηση
Υπαναχώρηση παραγγελίας για εργασία με απομακρυσμένη βοήθεια
Αν η υπηρεσία που θέλετε δεν είναι αυτή για την οποία πληρώσατε ή υπάρχουν παράγοντες που δεν επιτρέπουν να πραγματοποιηθεί, τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων. Η εταιρεία μας θα επανέλθει με προσφορά για τη συγκεκριμένη εργασία που επιθυμείτε.
Υπάρχει ελάχιστος τεχνικός έλεγχος, 20,00 ευρώ για εργασία που δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στις εγκαταστάσεις του πελάτη.
Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στο e-mail sales@techxperience.gr ή στο τηλέφωνο 2109310055, 12 ώρες πριν την πραγματοποίηση του ραντεβού.
Η TechXperience ουδεμία ευθύνη φέρει για τη νομιμότητα χρήσης του εγκατεστημένου λογισμικού στο Πληροφοριακό Σύστημα του Πελάτη.
Πολιτική Επιστροφών
1) Επιστροφή & Αντικατάσταση λόγω ελαττώματος του προϊόντος:
Στην περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν της παραγγελίας σας και έχετε διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα, επικοινωνείτε με την εταιρείας μας και κατόπιν συνεννόησης προβαίνετε στην επιστροφή του προϊόντος στην αρχική του συσκευασία, με οποιαδήποτε courier ή μεταφορική εταιρία επιθυμείτε και δικά σας έξοδα αποστολής. Το προϊόν ελέγχεται ως προς το ελάττωμα που έχετε αναφέρει και εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί, γίνεται αντικατάσταση με ίδιο ή αλλαγή με άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Εάν το ελάττωμα είναι επουσιώδες εκ του νόμου δεν παρέχεται το δικαίωμα επιστροφής του.
2) Επιστροφή & Αντικατάσταση λόγω λάθους επιλογής προϊόντος:
Έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που προμηθευτήκατε και την αντικατάστασή του με κάποιο άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε αυτή την περίπτωση, επικοινωνείτε με την εταιρεία μας και κατόπιν συνεννόησης προβαίνετε στην επιστροφή του προϊόντος με οποιαδήποτε courier ή μεταφορική εταιρία επιθυμείτε και δικά σας έξοδα αποστολής. Απαραίτητη προϋπόθεση η αρχική συσκευασία να είναι άθικτη, το προϊόν σε άριστη κατάσταση και η επιστροφή να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα άρνησης οποιασδήποτε επιστροφής εφόσον δεν πληρούνται τα προαναφερθέντα.
Επιστροφή Χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων
Όλες οι επιστροφές χρημάτων γίνονται είτε με πίστωση στο λογαριασμού του πελάτη (σε περίπτωση που έγινε κατάθεση), είτε με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη. Η TECHXPERIENCE OE δεσμεύεται η επιστροφή να γίνεται το συντομότερο δυνατόν. Ανάλογα με τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων, η διαδικασία θα ολοκληρώνεται σε διάστημα από 2 έως 10 εργάσιμες ημέρες.
Ισχύον δίκαιο- εξωδικαστική επίλυση διαφορών
1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.
2. Για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ μας, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια Αθηνών.