Απομακρυσμένο ραντεβού – οδηγός

your link to technology

Όποιο και αν είναι το πρόβλημα!
Όπου και να βρίσκεσαι!

Η ομάδα μας έχει τη λύση μόνο για εσένα!

Πως κλείνεις ραντεβού

Αναζήτηση προβλήματος

Αναζήτησε το τεχνικό πρόβλημα που αντιμετωπίζεις μέσα από τη λίστα των υπηρεσιών που παρέχονται απομακρυσμένα και ενημερώσου αναλυτικά για αυτή.

Βρες ημέρα & ώρα που σε εξυπηρετεί

Κλείσε την απομακρυσμένη συνάντησή σου με τον τεχνικό μας, επιλέγοντας την ημέρα και την ώρα που σε εξυπηρετεί ανάμεσα από τα διαθέσιμα ραντεβού. 

Συνδέσου στο ραντεβού σου

Κατέβασε το πρόγραμμα AnyDesk στον υπολογιστή σου, από τον παρακάτω σύνδεσμο και άνοιξέ το λίγο πριν το ραντεβού σου.

Download AnyDesk

Έτοιμο & με Εγγύηση καλής λειτουργίας

Ο τεχνικός μας θα ολοκληρώσει την εργασία του εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα ελέγξει την σωστή λειτουργία του εξοπλισμού σου. Η TechXperience εγγυάται την καλή λειτουργία του εξοπλισμού σου και την ορθή επίλυση του προβλήματός σου.

FAQs για απομακρυσμένη τεχνική βοήθεια

Η απομακρυσμένη πρόσβαση μέσω του προγράμματος Anydesk χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες ανοικτού κώδικα, επιτρέποντάς σας να συνδέεστε στις συσκευές σας ή να κάνετε κοινή χρήση της οθόνης σας με ασφάλεια.

Ο μοναδικός κωδικός / νούμερο που σας παρέχει το πρόγραμμα εγγυάται ασφάλεια κατά τη διάρκεια της συνεδρίας.

Όχι, διότι κάθε φορά που κάποιος θέλει να έχει πρόσβαση στον υπολογιστή σου, θα πρέπει να του δοθούν δικαιώματα ( ΑΠΟΔΟΧΗ ) και ο μοναδικός κωδικός / αριθμός που παρέχει το πρόγραμμα σε κάθε χρήστη ξεχωριστά.

Ο υπολογιστής μένει ανέπαφος μετά την λήξη της συνεδρίας.

Επιπλέον το πρόγραμμα απομακρυσμένης βοήθειας Anydesk μπορεί να απεγκατασταθεί μετά από τη συνεδρία.

Η λειτουργία απομακρυσμένης πρόσβασης διακόπτεται ανά πάσα στιγμή από το χρήστη για οποιοδήποτε λόγο πατώντας το κόκκινο κουμπί ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ μέσω της εφαρμογής.

Η σύνδεση χάνεται / διακόπτεται μετά την επιλογή αυτού του κουμπιού.

Ο τεχνικός μπορεί να επικοινωνήσει μέσω βιντεοκλήσης μαζί σας ώστε να σας παρέχει ακριβής συμβουλές και καθοδήγηση στην σύνδεση περιφερειακών συσκευών με τον υπολογιστή σας.

Όχι η εγκατάσταση είναι προαιρετική, το πρόγραμμα μόλις κατέβει μπορεί να εκτελεστεί χωρίς εγκατάσταση στον υπάρχον υπολογιστή. Το πρόγραμμα εκτελείται ΧΩΡΙΣ εγκατάσταση κάνοντας διπλό κλικ στο αρχείο (.exe) που έχουμε κατεβάσει από το διαδίκτυο.

Όχι η συνομιλία με τον τεχνικό γίνεται αποκλειστικά τηλεφωνικώς.

Θα πρέπει να ανοίξετε το πρόγραμμα και να δώσετε στον τεχνικό τον αριθμό που αναγράφεται πάνω αριστερά. Στην συνέχεια θα σας έρθει ένα αίτημα στον υπολογιστή σας για να παραχωρήσετε πρόσβαση στον τεχνικό. Σε αυτό το αίτημα θα πατήσετε αποδοχή.

Η εφαρμογή απομακρυσμένης πρόσβασης Anydesk έχει απεριόριστο χρόνο συνεδριών.

Όχι, οι εφαρμογές απομακρυσμένης βοήθειας απαιτούν τοπική σύνδεση στο διαδίκτυο είτε με καλώδιο είτε με WIFI για να επιτευχθεί η σύνδεση.

Το πρόγραμμα απομακρυσμένης βοήθειας Anydesk υποστηρίζεται σε κινητές συσκευές iOS και Android όμως δεν παρέχει την δυνατότητα στον τεχνικό να κάνει ενέργειες. Ο τεχνικός μπορεί μόνο να βλέπει την οθόνη του κινητού του πελάτη ΜΟΝΟ και να τον κατευθύνει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες μέσω τηλεφώνου.